شهرداری گناباد

پیگیری جهت اجرایی شدن طرح جامع گردشگری قنات جهانی قصبه گناباد

پیگیری جهت اجرایی شدن طرح جامع گردشگری قنات جهانی قصبه گناباد

بحث توسعه زیرساخت های گردشگری خصوصا گردشگری قنات جهانی از قصبه گناباد یکی از مطالبات و درخواست های به حق شهروندان در این حوزه است که البته در این زمینه مجموعه مدیریت شهری و مسئولین شهرستان گناباد پیگیری های زیادی را انجام داده است.

 یکی از این پیگیری های تصویب و آماده سازی طرح جامع گردشگری محور قنات جهانی قصبه گناباد است که در این طرح بهسازی تمامی طول مسیر قنات قصبه در چند فاز مورد توجه قرار گرفته است.

یکی از موضوعاتی که باعث اجرایی نشدن طرح جامع گردشگری قنات قصبه بحث رعایت قوانین و دستورالعمل های یونسکو و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در محدوده ای این اثر ارزشمند جهانی و هماهنگی نهاد های مربوطه جهت تسریع در اجرای این پروژه بوده است.

در نشست مشترک مهندس زارع حسینی شهردار، مهندس عدالتی نماینده فرمانداری و شناسایی ریاست اداره میراث فرهنگی گناباد با مهندس فکور مدیرگروه فضای سبز استانداری خراسان رضوی بحث رفع مشکلات طرح گردشگری قنات جهانی قصبه گناباد و تخصیص اعتبار برای پروژه های گردشگری شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست مقرر شد با سفر مسئولین استانی به شهرستان گناباد تمامی موضوعات مربوط به گردشگری شهرستان خصوصا قنات جهانی قصبه مطرح و با انجام هماهنگی های لازم برطرف شود.


  • منبع خبر:
  • تاریخ خبر: 1 مهر 1400
  • تعداد بازدید: 456