شهرداری گناباد

برگزاری مراسم گرامیداشت روز آتش نشان/ گزارش اجمالی

برگزاری مراسم گرامیداشت روز آتش نشان/ گزارش اجمالی

به گزارش روابط عمومی شهرداری گناباد به مناسبت 7 مهر ماه روز آتش نشان مراسم گرامیداشتی برای تجلیل و قدردانی از زحمات آتش نشانان خدوم شهرداری گناباد برگزارشد.

در ابتدای مراسمات ویژه 7 مهر آتش نشانان به همراه شهردار و ریاست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران برای تجدید میثاق و غباروبی در مزار شهدای شهرستان گناباد واقع در آرامستان بهشت قاسم حضور یافتند.

در ادامه در مراسمی با حضور امام جمعه معزز، اعضای شورای اسلامی شهر گناباد شهردار و سایر مسئولین زنگ آتش نشان راس ساعت 9 در محل اداره آتش نشانی شهرداری گناباد با هدف آشنایی با لحظه وقوع حادثه و بحران به صدا در آمد.
مهندس زارع حسینی در این مراسم بخشی از اقدامات و گزارش فعالیت اداره آتش نشانی شهرداری گناباد در یکسال گذشته خدمت حاضرین ارائه داد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیری از تمامی آتش نشان خدوم شهرداری گناباد به پاس ایثار و از خودگذشتگی شان توسط مسئولین قدردانی شد.

حضور بر سر مزار شهید آتش نشانان مختار زاده، به نمایش گذاشتن وسایل و تجهیزات امدادی و اطفاحریق و رژه موتوری در سطح شهر از دیگر مراسمات ویژه روز آتش نشان بود که در این روز برگزار گردید.


  • منبع خبر:
  • تاریخ خبر: 7 مهر 1400
  • تعداد بازدید: 530