شهرداری گناباد

نشست راهبردی اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار با نماینده مردم گناباد و بجستان

نشست راهبردی اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار با نماینده مردم گناباد و بجستان

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گناباد اعضای محترم شورای اسلامی و شهردار گناباد جهت طرح پروژه های مدیریت شهری که نیازمند پیگیری های فرا شهرستانی و فرا استانی است با مهندس صفایی نماینده مردم گناباد و بجستان دیدار نمودند.

 مشکلات شدید اقتصادی پیش روی مدیریت شهری
رئیس شورای اسلامی شهر گناباد در ابتدای این نشست گفت: شهر گناباد با مساحت بیش از 1700 هکتار و چمعیت غیر متمرکز با مشکلات اقتصادی مواجه است.

سعید فولادی افزود: درآمد شهردای ها در چند سال اخیر به شدت کاهش یافته و حمایت دولت به حداقل رسیده است.

وی ادامه داد: یکی از راهکار های حل مشکلات اقتصادی خلق درآمد پایدار شهرداری هاست که البته به سرعت میسر نمی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر گناباد گفت:  فرسودگی آسفالت معابر، تامین آب مورد نیاز فضای سبز، نیاز ضروری به احداث پل در مسیر رودخانه ها و... جز مسائل و معضلات جدی در بحث زیرساخت های شهری گناباد است که نیازمند پیگیری های استانی و کشوری است.

در ادامه این نشست هر یک از اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار گناباد به بیان بخشی از مشکلات و پروژه های اقتصادی و عمرانی شهر گناباد پرداختند و از نماینده مردم شهرستان های گناباد و بجستان خواستار همراهی جهت و پیگیری این امورات شدند.

در پایان این نشست مهندس صفایی نماینده مردم گناباد و بجستان گفت: مشکلات اقتصادی در سال های اخیر گریبان گیر شهرداری ها شده است.


وی عنوان نمود: بخشی از نیاز های مدیریت شهری در حوزه زیرساختی با پیگیری و تامین اعتبار برطرف می شود اما جهت رفع مشکلات اقتصادی باید به سمت پروژه های مشارکتی، جذب سرمایه گذار و افزایش درآمد های پایدار حرکت کرد.

در پایان این نشست نیازهای مجموعه مدیریت شهری جهت دیدار با مسئولین استانی و کشوری مطرح و جمع بندی شد.

لازم به ذکر است در این نشست اعضای شورای شهر سعید فولادی، مهران حسین زاده، علیرضا موحد، علیرضا طیبی، مهدی صفاری و زارع حسینی به عنوان حضور داشتند.


  • منبع خبر:
  • تاریخ خبر: 7 مهر 1400
  • تعداد بازدید: 526