شهرداری گناباد

آغاز طرح آرشیو الکترونیک شهرداری گناباد

آغاز طرح آرشیو الکترونیک شهرداری گناباد

 آغاز طرح آرشیو الکترونیک شهرداری گناباد
 
🔸 شهردار گفت: طرح آرشیو الکترونیک بایگانی پرونده‌های موجود در این شهرداری در بخش‌های مختلف با بهره‌گیری از دانش روز آغاز شد.
 
🔸به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گناباد، مهندس زارع حسینی با اعلام این خبر، اظهار کرد: بر اساس این طرح که در راستای تسریع در روند پاسخگویی به درخواست های ارباب رجوع، همچنین طرح جامع ساماندهی و یکپارچه‌سازی بایگانی انجام می‌شود.
 
🔸وی آرشیو الکترونیکی را یک راهکار جامع و هوشمندانه برای تغییر بایگانی‌های سنتی به الکترونیک دانست و تأکید کرد: این اقدام دسترسی سریع، مدیریت بهینه، کنترل دسترسی و امنیت اطلاعات و همچنین کاهش هزینه‌های سازمان در نگهداری اسناد را به همراه خواهد داشت.
 
🔸شهردار گناباد گفت: با اجرای این طرح حدود ۳۰ هزار سند و پرونده موجود اسکن و بایگانی می‌شود.
 
🔸مهندس زارع حسینی استقرار این سامانه را باعث دسترسی کاربران به اسناد و مدارک موردنیاز در اسرع وقت و در نتیجه انجام سریع امورات اداری ارباب‌رجوع دانست و گفت: آرشیو الکترونیک امکان مفقودی و سوءاستفاده احتمالی از مدارک موجود در پرونده را به کمترین میزان خواهد رساند به‌علاوه این اقدام در جهت دسترسی بهتر به پرونده‌ها از طریق اتوماسیون اداری و کم کردن هزینه‌های کاغذ انجام‌شده است.
 
🔸گفتنی است مناقصه آرشیو الکترونیکی پرونده های شهرسازی شهرداری گناباد از طریق سامانه ستاد برگزار و طی آن با مبلغ 1میلیارد 700میلیون ریال به شرکت بخش خصوصی به مدت یک سال واگذار شد.



  • منبع خبر:
  • تاریخ خبر: 19 آبان 1400
  • تعداد بازدید: 437