شهرداری گناباد

مدرسه مجازی شهرداری گناباد به مرحله اجرایی رسید

مدرسه مجازی شهرداری گناباد به مرحله اجرایی رسید

 مراسم امضاء تفاهمنامه راه اندازی مدرسه مجازی در سالن کنفرانس شهرداری گناباد
 
🔹 مدرسه مجازی با رویکرد نهادینه شدن فرهنگ شهروندی با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر گناباد، دانشگاه های آزاد، علوم پزشکی، پیام نور ، مجتمع آموزش عالی ، آموزش و پرورش و پژوهش سرای پیامبر اعظم شهرستان گناباد شروع به کار خواهد کرد.

مهندس زارع حسینی شهردار گنابادگفت:ما نیاز به مشارکت مردم داریم بحث فرهنگ شهروندی فرهنگ مشارکت پذیری است ما با دو اثر جهانی که داریم  نشان می‌دهد که اجداد ما در این مسیر پیش رو بودند مثل قنات جهانی قصبه، مطمئناً مردم ما همراه و همگام هستند این فرهنگ را باید راه اندازی کنیم.
وی افزود: سمن ها الان مورد تایید هستند و آمده اند پای کار، ما از عید امسال شروع کردیم و یک کمیته شهروندی راه اندازی کردیم و قرار شده که مدرسه ای به نام شهردار مدرسه و آنهم مجازی، را راه‌اندازی کنیم.چند جلسه برگزار شده و قرار شد دانشگاه های گناباد را هم، دخیل کنیم و از این پتانسیل‌ها هم استفاده کنیم.
 
مهندس خاکشور مسئول خدمات شهری شهرداری گناباد گفت: در گناباد روزانه ۴۰ تا ۴۵ تن تولید زباله داریم که نسبت به جمعیت زیاد است و هزینه های هنگفتی شهرداری صرف مدیریت پسماند می کند.
 
▫️ ۱۰ درصد بودجه شهرداری صرف پسماند می شود و ۹۰ تا ۹۵ درصد این زباله ها قابل بازیافت است که می توانیم از طریق نهاده های مردمی مدیریت کنیم که دوباره این زباله ها به چرخه تولید برگردد.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گناباد



  • منبع خبر:
  • تاریخ خبر: 19 آبان 1400
  • تعداد بازدید: 453