شهرداری گناباد

میدان میوه و تره بار گناباد ساماندهی می شود

میدان میوه و تره بار گناباد ساماندهی می شود

میدان میوه و تره بار گناباد ساماندهی می شود 
 
 در راستای ساماندهی میدان میوه و تره بار گناباد اولین جلسه هم اندیشی و تعیین نماینده های غرفه داران در محل سالن جلسات شهرداری برگزار شد.
در این جلسه که بصورت تعاملی بین شهرداری و غرفه داران برگزار شده مشکلات میدان مورد بررسی و بصورت مشارکت مرتفع خواهد شد.
مهندس زارع حسینی شهردار گناباد در نشست با غرفه داران میدان میوه و تره بار گناباد اظهار داشت: با احداث شش غرفه جدید میدان میوه و تره بار گناباد که بصورت مشارکتی صورت گرفته ظرفیت های این میدان افزایش یافته است.
 
وی ادامه داد: تجهیز و بروزرسانی کردن این میدان از برنامه های شهرداری گناباد بوده در این سال ها در راستای بهبود وضعیت اقداماتی صورت گرفته است.
 
شهردار گناباد  خاطر نشان کرد: امشب غرفه داران را دعوت کردیم تا بصورت مشارکتی با همدلی وهمراهی که اعتقاد داریم  میدان میوه وتره بار محل کسب  عزیزان است را ساماندهی و بهبود بخشیم تا بتوانیم خدمات بهتری به همشهریان ارائه نمایم.
 
زارع حسینی تصریح کرد: در این نشست مشکلات این میدان بررسی و احصا شد و با کمک خود این عزیزان اولویت بندی گردید که در جلسه بعدی بعد از مشخص شدن نمايندگان  غرفه داران، برای رفع آنها برنامه ریزی خواهیم کرد.
 
وی اظهار امیدواری کرد: انشالله طی یک برنامه کوتاه مدت و بلند مدت با مشارکت وهمراهی خود غرفه داران  به یکی از میدان های مرکزی در منطقه تبدیل شویم.
 
شهردار گناباد عنوان داشت: بزودی در اولین  جلسه برگزاری انتخاب  هیئت مدیره و مدیر عامل برای میدان میوه و تره بار از بین خود غرفه داران انجام خواهد شد تا روند کار بهتر صورت گیرد.



  • منبع خبر:
  • تاریخ خبر: 19 دی 1400
  • تعداد بازدید: 442