شهرداری گناباد

مناسب سازی معابر از اولویت های مدیریت شهری

مناسب سازی معابر از اولویت های مدیریت شهری

مناسب سازی معابر از اولویت های مدیریت شهری

به گزارش روابط عمومی شهرداری گناباد، جلسه کمیته مناسب سازی شهرداری گناباد با حضور مهندس زارع حسینی شهردار گناباد و آقای آراسته رئیس اداره بهزیستی شهرستان با حضور کارشناسان دو نهاد برگزار شد.
 
در این نشست موضوعاتی در خصوص مناسب سازی معابر و تسهیل در رفت آمد معلولین در سطح شهر مورد بررسی قرار گرفت و تاکید بر پیگیری جذب اعتبارات برای این مهم توسط هر دو دستگاه صورت گیرد.
 
مهندس زارع حسینی شهردار گناباد در این نشست اظهار داشت: با توجه به اینکه دسترسی آسان معلولان، سالمندان، نابینایان و افراد کم توان جسمی به همه اماکن و معابر، استفاده از امکانات شهری، حق مسلم معلولان است که باید حقوق شهروندی در آن رعایت شود.
 
وی افزود: پس از ابلاغ آیین‌نامه اجرایی معلولین، شهرداری‌ اقدام به همسطح‌سازی و احداث مسیرهای مناسب‌سازی شده کرده تا مشکلات معلولان برای حضور در سطح شهر کمتر شود.
 
زارع حسینی با اشاره به اینکه معابر جدید با توجه به مسائل و ضوابط مناسب‌سازی شهری احداث می‌شود، افزود: در بعضی موارد که معابر قدیمی هستند، امکان مناسب‌سازی کل معبر وجود ندارد اما همه تلاشمان را می‌کنیم تا فضای شهری برای همه اقشار جامعه مناسب باشد.
 
شهردار گناباد تصریح کرد: مقوله مناسب سازی شهر یکی از دغدغه های مدیرانی شهری بوده و اقدامات خوبی نیز در این راستا صورت پذیرفته که از آن جمله می توان به پیاده راه ساز‌یهایی بلوار غیور اصلی ، بلوار وحدت نوقاب و پیاده راه گردشگری حد فاصل میدان حمزه تا میدان ازادگان اشاره نمود که مناسب سازی درآن به خوبی رعایت شده است.



  • منبع خبر:
  • تاریخ خبر: 29 دی 1400
  • تعداد بازدید: 431