شهرداری گناباد

پیام تبریک شهردار گناباد به مناسبت روز کارگر

پیام تبریک شهردار گناباد به مناسبت روز کارگر

پیام تبریک شهردار گناباد به مناسبت روز کارگر
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
🔺هفته کار و کارگر، تداعی‌گر تلاش، همت و زحمات ارزشمند کارگران سخت‌کوش درعرصه‌های کار و فعالیت در سراسر جهـان و ایران اسلامی است.کارگرانی که عامل اصلی توسعه، شکوفایی اقتصادی و اقتدار هر کشور بوده و از ارکان اساسی تولیـد محسوب می‌شوند. زحمت‌کشانی که بنا به فرموده بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایـران، حضرت امـام خمینی(ره)، حیات یک ملت، مرهون کار و تلاش آنهاست.
 
🔺پاسداشت این روز در ایران برخاسته از مبانی اعتقادی و ارزشهای ملی ریشه در توصیه های دینی دارد؛ همانگونه که امام علی(ع) در اهمیت کارگر و تلاش برای کسب روزی حلال می فرماید: درهای رزق بسته است آنها را با حرکت و فعالیت بگشائید زیرا کار باعث برکت است.
 
🔺تقارن هفته کار و کارگر با ماه پرخیر و برکت رمضان و میهمانی خدا، بهانه‌ای است برای پاسداشت تلاش‌ها و زحمات عزیزانی که در راه ساختن ایران آباد و آزاد سر از پا نمی شناسند.
 
🔺ضمن تقدیر و تشکر از همه کارگران متعهد، سختکوش و پرتلاش ، فرا رسیدن روز کار و کارگر را به جامعه بزرگ کارگری به خصوص زحمت کشان مجموعه شهرداری گناباد تبریک و تهنیت عرض کرده و امیدوارم شاهد پیشرفت و توسعه روز افزون ایران اسلامی باشیم.
 
حمید زارع حسینی_شهردار گناباد



  • منبع خبر:
  • تاریخ خبر: 11 اردیبهشت 1401
  • تعداد بازدید: 351