شهرداری گناباد

کارگروه ماده ۱۸ جهت سامان دهی سرویس مدارس برگزار شد

کارگروه ماده ۱۸ جهت سامان دهی سرویس مدارس برگزار شد

کارگروه ماده ۱۸ جهت سامان دهی سرویس مدارس برگزار شد
 
رضا نصیرزاده مسئول سازمان حمل و نقل درون شهری شهرداری گناباد در گفتگو با روابط عمومی شهرداری در خصوص برگزاری این کارگروه اظهار داشت: امسال درحوزه مینی بوس مشکلات بیشتری داریم با توجه به اینکه حدود ۳۰ مینی بوس در زمان کرونا به خاطر نبود کار به خارج شهرستان به فروش رسیده و تا جایگزین شدن آن چندسال زمان میبرد.
 
وی ادامه داد: سازمان حمل ونقل با همکاری شورای اسلامی شهر پیگیر اخذ مجوز در سطح ملی جهت ورود مینی بوس جدید با تسهیلات ویژه می باشد که این موضوع زمام بر خواهد بود
 
سرپرست سازمان حمل ونقل شهرداری گناباد بیان کرد: این سازمان آمادگی دارد در راستای رفع مشکل سرویس مدارس متقاصیان خودرو های شخصی که جهت سرویس مدارس فعالیت کنند با صدور دفترچه و کارت سرویس مدارس همکاری نماید.
 
نصیرزاده عنوان کرد: مدیران محترم مدارس و اولیا محترم دانش اموزان در صورت استفاده از خودروهای شخصی برای سرویس مدارس از راننده کارت فعالیت و دفترچه را تقاضا کنند.
 
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گناباد در این کارگروه مصوب گردید گشت های مشترک سازمان حمل ونقل و پلیس راهور از ابتدای مهرماه شروع به فعالیت کنند.
 
رانندگان خودروهای شخصی باید درسامانه سپند ثبت نام نموده تا  سامان دهی شوند و ضمنا به کسانی که در این سامانه ثبت نام میکنند سهمیه بنزین هم تعلق خواهد گرفت
 
خط کشی خطوط عابر پیاده در مسیرهای اصلی منتهی به مدارس نیز درحال اجرا می باشد.
 
گفتنی است کارگروه ماده ۱۸ در محل اداره آموزش و پرورش گناباد و با حضور معاونت های آموزش و پرورش ، نماینده مدیران مدارس ، رییس پلیس راهور ، رییس شورای اسلامی شهر ، سرپرست سازمان حمل ونقل و نمایندگان شرکت های حمل ونقل برگزار شد.
 



  • منبع خبر:
  • تاریخ خبر: 29 شهریور 1401
  • تعداد بازدید: 343