شهرداری گناباد

کارگروه فرهنگی حوزه و شهرداری راه اندازی خواهد شد

 کارگروه فرهنگی حوزه و شهرداری راه اندازی خواهد شد

کارگروه فرهنگی حوزه و شهرداری راه اندازی خواهد شد

:pushpin:حجت الاسلام علی گوهری مدیر حوزه علمیه امام رضا(ع) در دیدار با شهردار گناباد اظهار داشت: قبول کردن مسئولیت در شرایط امروز چیزی جز داشتن نیت جهادی برای خدمت نمی باشد.

:small_red_triangle:وی ادامه داد: حوزه فرهنگی در شهرداری باید تقویت شود زیرا برخی از مشکلات با انجام کار فرهنگی قابل حل می باشد که پیشنهاد راه اندازی کارگروه فرهنگی مشترک حوزه و شهرداری را داریم.

:small_red_triangle:مدیر حوزه علمیه امام رضا(ع) گناباد خاطرنشان کرد: برخی از مشکلات شهروندان در مجموعه شهرداری برگرفته از ناآگاهی آن ها نسبت به قوانین می باشد که با ظرفیت روحانیت در مساجد و محلات می توان در حوزه آگاهی بخشی به شهروندان همکاری داشته باشیم.

:small_red_triangle:حجت الاسلام گوهری با اشاره به اقدامات شهرداری جهت احداث استادسرای خیرساز حوزه علمیه گناباد عنوان کرد: کمک های شهرداری توانسته این پروژه را سرعت بخشد و امیدواریم با همکاری های بیشتر بتوانیم آن را به اتمام برسانیم.

:pushpin:کمیته فرهنگ شهروندی فعال خواهد شد

:small_red_triangle:دکتر حسین نجاری شهردار گناباد نیز در این دیدار اظهار داشت: برای رفاه حال شهروندان باید عده ای به سختی بیفتند همانطور که برای رفاه حال مردم این کشور سردار شهید سلیمانی خود را به سختی انداختند.

:small_red_triangle:وی افزود: معتقدیم ما در گناباد مشکل فرهنگی نداریم بلکه باید اقدامات ما در حوزه های مختلف به شکلی باشد که خروجی فرهنگی داشته باشیم که می توان به طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد که با ساخت و سازهایی که قرار است راه بیفتد پیوست های فرهنگی نیز در این پروژه ها دیده شود.

:small_red_triangle:شهردار گناباد بیان داشت: برای برخی از پروژه های بزرگ در شهر گناباد پیوست های پدافند غیرعامل دیده نشده که در این دوره تلاش داریم به این مباحث دقت نظر بیشتری داشته باشیم.
نجاری با اشاره به هزینه های رفت و روب شهر عنوان کرد: از تمامی مجموعه های شهر انتظار دارم نگاه ویژه ای به پاکبانان داشته باشند و سعی کنند دیدگاه ها را نسبت به آنها تغییر دهند.

:small_red_triangle:وی افزود: در تدوین برنامه های فرهنگی سطح شهر از ظرفیت بزرگان و نخبگان حوزه علمیه استفاده خواهد شد و با فعال کردن کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری گناباد از ظرفیت روحانیت در آن استفاده خواهیم کرد.


  • منبع خبر:
  • تاریخ خبر: 21 آبان 1401
  • تعداد بازدید: 305