شهرداری گناباد

نگاه توسعه ای به ناوگان حمل و نقل درون شهری داشته باشید

نگاه توسعه ای به ناوگان حمل و نقل درون شهری داشته باشید

نگاه توسعه ای به ناوگان حمل و نقل درون شهری داشته باشید
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گناباد، در ادامه دریافت گزارش ها از واحدهای مختلف توسط دکتر نجاری، عصر روز گذشته دیدار مدیریت و پرسنل سازمان حمل و نقل درون شهری شهرداری گناباد با شهردار برگزار شد.
در این دیدار رضا نصیرزاده به گزارشی از اقدامات این سازمان طی یک ساله اخیر پرداخت و برنامه های آینده این سازمان را تشریح کرد.
وی با اشاره به مشکلات حوزه ناوگان درون شهری عنوان کرد: با توجه به شرایط کرونایی که پشت سرگذاشته ایم رانندگان اقدام به فروش مینی بوس های خود نموده اند که امروز در این حوزه با مشکلاتی روبه رو هستیم.
دکتر نجاری شهردار گناباد نیز در این دیدار با اشاره به حوزه وظایف این سازمان عنوان کرد: لازمه و توسعه شهرها توسعه حمل و نقل است.
وی افزود: خوشبختانه نگاهی که به ناوگان خودرویی حمل و نقل درون شهری که می کنیم نوسازی صورت گرفته و این روند را برای خدمات دهی بهتر به شهروندان باید ادامه دهیم.
شهردار گناباد تصریح کرد: گناباد شهری گردشگر پذیر است در طول سال میزبان مسافران داخلی زیادی هستیم و از سویی دانشجویان زیادی نیز در شهر در حال تحصیل می باشند  که هر کدام می توانند به عنوان یک سفیر برای ما عمل کنند پس خدمات دهی مناسب و برخورد با آنها باید مورد توجه قرار گیرد.
دکتر نجاری ادامه داد: نگاه سازمان حمل و نقل شهری باید یک نگاه توسعه محور باشد و در این راستا از ظرفیت های موجود و بخش خصوص نیز استفاده کنید.
گفتنی است سازمان حمل ونقل؛ تنها سازمان  وابسته به شهرداری گناباد است که  در حوزه حمل ونقل درون شهری ، اداره پایانه مسافربری ، نظارت بر جایگاه های سی ان جی ، عوارض خودرو ،صدور پروانه اشتغال ناوگان وانت بار و دیزل جهت سهمیه سوخت ، صدور پروانه فعالیت برای آژانس های مسافر بری و وانت بارها ، پیگیری امورات ترافیکی در شهرداری ، پیگیری اموارات ستاد معاینه فنی خودور های سبک از جمله شرح وظایف آن است.



  • منبع خبر:
  • تاریخ خبر: 22 آبان 1401
  • تعداد بازدید: 295