شهرداری گناباد

پیام دکتر نجاری شهردار گناباد به مناسبت ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی (ره)

پیام دکتر نجاری شهردار گناباد به مناسبت ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی (ره)

پیام دکتر نجاری شهردار گناباد به مناسبت ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی (ره)

بسم الله الرحمن الرحیم
بسیج یک رمز است. رمز بزرگ و ماندگار عشقبازی و ایثار و فداکاری در خطیرترین عرصه های مجاهدت در راه صیانت از دستاوردهای انقلاب، میهن اسلامی و اسلام ناب محمدی (ص) و بسیجی یک نماد و الگوی بی مانند در تاریخ مقاومت ملت ماست. عنصر بی بدیل و بی همتایی که در سایه تفکر آرمان خواهی انقلابی و پیروی محض از ولی فقیه زمان، از دوران دفاع مقدس در قالب ارتش بیست میلیونی و دیگر صحنه های رزم و رزم آوری تا مقابله با انواع بلایای طبیعی، اهتمام جدی در مبارزه‌ با کرونا و مشارکت در گروه های جهادی برای محرومیت زدایی از چهره مناطق مختلف تا مبارزه بی امان در سنگرهای جنگ نرم و رسانه ای دشمنان انقلاب اسلامی رسالت خود را با تمام ظرفیت به انجام رساند.

:small_red_triangle:بسیج که در ۵ آذر ۱۳۵۸ به فرمان بنیانگذار کبیر و حکیم انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی ( رضوان الله تعالی علیه ) تشکیل شد و امروز یکی از ماندگارترین و جاودانه ترین یادگار‌های حضرت امام (ره) و از عظیم ترین سرمایه‌های نظام و انقلاب است که در سایه سار رهبری ها و منویات و فرامین فرمانده کل قوا، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) برای تداوم راه و هدف خویش با تمامیت قوا و انگیزه در مسیر پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی گام برمی دارد.

:small_red_triangle:امروز دشمنان قسم خورده انقلاب تمام هراس و وحشتشان از مجموعه نیروی شکوهمند و پرعظمتی است که تحت عنوان بسیج در سراسر ایران پهناور اسلامی تحت لوای تفکر ناب حسینی (ع) گسترانیده شده است و سپر روئین و نفوذناپذیر خود را که از تار و پود فرهنگ ایثار و شهادت بافته شده؛ در برابر تیرهای سهمناک استکبار و ایادی آن برای حفاظت از انقلاب اسلامی علم کرده است.

:small_red_triangle:اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن بسیجی ایران اسلامی ؛ هفته بسیج را به تمام بسیجیان به ویژه بسیجیان و مردم شریف، مومن و انقلابی شهرستان گناباد که در دوران دفاع مقدس براستی تجلی اعزام های بزرگ بسیجیان به جبهه های نبرد حق علیه باطل بودند، تبریک می گویم و از آستان خداوند سبحان، برای همه این عزیزان جان برکف، عافیت، عزت روزافزون و اقتدار و سربلندی مسئلت دارم.


  • منبع خبر:
  • تاریخ خبر: 5 آذر 1401
  • تعداد بازدید: 322