شهرداری گناباد

هدف شورای اسلامی جز خدمت به مردم چیز دیگری نیست

هدف شورای اسلامی جز خدمت به مردم چیز دیگری نیست

هدف شورای اسلامی جز خدمت به مردم چیز دیگری نیست 
 
🖌مهندس حمید زارع حسینی شهردار گناباد در شصت و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر گناباد بمناسبت ۹ اردیبهشت روز شوراها اظهار داشت: به لطف استقرار پرصلابت جمهوری اسلامی در ایران در راستای احترام و حفظ شأن مردم عزیزمان، نهادی به نام شورای اسلامی در این کشور شکل گرفت تا مدیریت امور شهری و روستاها را بر اساس اصل آیه «و امرهم شوری بینهم» پیش ببرند. 
 
🔺وی ادامه داد: بنیاد این نهاد اجتماعی بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری، بر حل عمل گرایانه مشکلات مردم استوار است که این مهم با کسب سرمایه ارزشمند اعتمادعمومی در میدان فعالیت شوراها محقق شده است. 
 
🔺شهردار گناباد با اشاره به اهمیت و جایگاه شوراهای اسلامی خاطرنشان کرد: اهمیت شوراها تا حدی است که یک فصل و ۶ اصل از قانون اساسی جمهوری اسلامی به شوراها اختصاص یافته است. زمانی که قانون اساسی در اصول کلی خود شورا را به عنوان ابزار تجلی اراده مردم و نهاد سیاسی تصمیم گیرنده مورد پذیرش قرار داده­ اند، اهمیت آن بر همگان روشن و مبرهن است.
 
🔺زارع حسینی بیان کرد: شوراها به عنوان مردمی­ ترین نهادی که از بطن مردم برخاسته است، نمی­توانند اجازه دهند جز ماهیت خدمت رسانی به مردم هدف دیگری برای شوراها تعریف شود و تاکنون اعضای شوراهای گناباد نیز همواره در جلسات وتصمیم گیری­ها خواسته مردم وجامعه را بر نظر شخصی خود ترجیح داده­ اند.



  • منبع خبر:
  • تاریخ خبر: 10 اردیبهشت 1401
  • تعداد بازدید: 376