شهرداری گناباد

پارک بانوان اولویت شهرداری گناباد

پارک بانوان اولویت شهرداری گناباد

پارک بانوان اولویت شهرداری گناباد
 
مهندس زارع حسینی شهردار گناباد درگفتگو با روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گناباد ضمن تاکید بر ضرورت تکمیل بوستان بانوان اظهار کرد: این بوستان به وسعت ۱۲۷۵۰ مترمربع دارای فضاهای مختلف و متنوعی می باشد که مکانی آرام و با نشاطی را برای بانوان فراهم خواهد کرد.
 
🔺وی خاطر نشان کرد: بوستان بانوان واقع در خیابان سعدی اولین پارک بانوان گناباد خواهد بود که امکانات پیش بینی شده در آن  متناسب با نیازهای بانوان و کودکان و رفع نقص های آن از اولویتهای کاری شورای اسلامی شهر است.
 
🔺زارع حسینی تصریح کرد: تلاش داریم تا در این بوستان با ایجاد فضایی ارام و مفرح با امکانات ورزشی لازم در راستای شادابی جامعه بانوان شهر قدم برداریم.
 
🔺شهردار گناباد در خصوص اقدامات صورت گرفته برای این پروژه اظهار داشت: پس از اتمام بوستان شهرک امام رضا (ع) پروژه پارک بانوان به صورت جدی و اولویت شهرداری گناباد قرار گرفته و روی آن متمرکز شده ایم تا در پایان سال آن را به بهره برداری برسانیم.
 
🔺وی ادامه داد: دیوار کشی این بوستان در راستای امنیت بانوان در قسمت های شمالی، شرق و جنوب تکمیل شده و در قسمت غرب پارک هم اکنون فعالیت های عمرانی در حال انجام می باشد.
 
🔺زارع حسینی خاطرنشان کرد: براساس نقشه ها و پلن های طراحی شده پیش بینی تجهیزات برقی پارک صورت و خریداری شده است.
 
🔺شهردار گناباد تاکید کرد: بلافاصله پس از اتمام فعالیت های عمرانی واحد فضای سبز و تاسیسات در پارک مستقر و اقدامات خود را آغاز خواهند کرد تا روند تکمیل این بوستان سرعت بیشتری بگیرد.



  • منبع خبر:
  • تاریخ خبر: 19 اردیبهشت 1401
  • تعداد بازدید: 366