شهرداری گناباد

دعوت شهردار از اقشار مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن


دعوت شهردار از اقشار مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن
 
▫️مهران حسین زاده شهردار گناباد در پیامی از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه گناباد  دعوت کرد تا در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال همچون سالیان گذشته حضور گسترده‌ای داشته باشند.
وَالفَجر و لَیالٍ عَشر …
یوم الله ۲۲ بهمن،  روز سربلندی ایران اسلامی و پایین کشیدن مظهر ظلم و فساد است
 
22 بهمن 57 سرآغاز قرن و مقدمه ساز حکومتی بود که با رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) توانست به یکباره معادلات قدرت های بزرگ جهانی را برهم زند و منشا دگرگونی در موازنه قدرت شود و اینک امروز جمهوری اسلامی به واقعیتی مقتدر و منحصربه فرد درنظام بین الملل تبدیل شده است.
 
ان شاءالله امسال در چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران ضمن پیروی مطلق از ولایت فقیه با حضوری پرشور در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن بار دیگر اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان خواهیم کشاند.
 
مدیران، کارشناسان، کارمندان و کارگران خدوم خانواده بزرگ شهرداری گناباد، دوشادوش سایر اقشار جامعه در این همایش بزرگ شرکت نموده و با اهتزاز پرچم باشکوه ایران اسلامی به عنوان نماد هویت ایران و نشانه صلابت ایرانیان، اتحاد و همدلی خود را در صفوف به هم فشرده آحاد مردم نشان خواهند داد.
 
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره ) و شهدای والامقام جمهوری اسلامی از شهروندان محترم دعوت می نمایم تا با حضور پرشور و آگاهانه خود در مراسم راهپیمایی ۲۲بهمن ماه ، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و بد خواهان این نظام مقدس بزنند .



  • منبع خبر:
  • تاریخ خبر: 21 بهمن 1402
  • تعداد بازدید: 178