شهرداری گناباد

امام جمعه گناباد: بخش زیادی از کار نهضت ملی مسکن بر عهده شهرداری است

امام جمعه گناباد: بخش زیادی از کار نهضت ملی مسکن بر عهده شهرداری است

امام جمعه گناباد در ابتدا بازدیدی از سایت کارگران داشتند که در این مجموعه شهرداری کارهای جدول گذاری و آماده سازی معابر را به پایان رسانده و شهروندان در این مجموعه پیشرفت خوبی در ساخت و ساز داشته اند.

صادقی نسب در ادامه بازدید خود از سایت میدان نماز شهر گناباد دیدن کرد، که در این مجموعه خاکریزی صورت گرفته به ارتفاع 3 متر یک اقدام بزرگ برای احداث معابر بوده که این مهم توانسته کار ساخت وساز را در این سایت تسریع بخشد.

مهندس حسین زاده شهردار گناباد در بازدید از این سایت به همراه امام جمعه گناباد بیان کرد: نیروهای شهرداری در راستای تسریع در خانه دار شدن شهروندان به صورت دو شیفت چه در ستاد و چه در روی سایت ها مشغول به کار هستند و هدف خانه دار شدن شهروندان است.

وی ادامه داد: تلاش داریم تا پایان سال کار آماده سازی معابر در سایت های نهضت ملی مسکن را به پایان رسانده و زمینه خانه دار شدن شهروندان را محیا کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نسب در ادامه بازدیدهای خود در سایت 9.2 هکتاری پیام نور حاضر و از اقدامات صورت گرفته دیدن کردند و بیان داشتند که این حجم کار واقعا جای تشکر دارد و کار جهادی صورت گرفته است. امام جمعه گناباد در مسیر بازدید های خود سری به کارگاه عمرانی در محدوده مسجد جامع قصبه شهر زدند و از روند کار اجرای تایل های بتونی که در شهر گناباد مورد استفاده قرار گرفته بازدیدی داشتند.

مهندس زنده دل مدیر واحد عمران شهرداری گناباد نیز در خصوص کارهای صورت گرفته در این محدوده بیان داشت: استفاده از تایل های بتونی علاوه بر زیبایی باعث افزایش طول عمر معابر و تسهیل در رفت آمد مردم می شود.

وی افزود: در شهر گناباد 4 معبر را در دست اقدام داریم که در حال حاضر با تایل های بتونی در حال کار هستیم و بزودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

بازدید از سایت نهضت ملی مسکن نوقاب پایان بخش بازدیدهای حجت الاسلام صادقی نسب امام جمعه گناباد بود که ایشان اظهار داشتند: بار زیادی از نهضت ملی مسکن بر دوش شهرداری بوده و آنچه در این بازدید شاهد بودیم کار سنگینی انجام شده است.

امام جمعه گناباد خاطر نشان کردند: اقدامات شاخصی که شهرداری انجام داده قابل تقدیر است و کار عمرانی محدوده مسجدجامع شهر کار نمایانی است.

وی افزود: در شهر گناباد شاهد ساخت چندین شهر جدید هستیم که همت مسئولین شهرستان را می طلبد و شهرداری به صورت جهادی برای مسکن شهروندان قدم برداشته است.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نسب تصریح کرد: از زحمات شبانه روزی پرسنل شهرداری تقدیر می کنم و از مسئولین استانی و کشوری درخواست داریم توجه بیشتری به شهرداری گناباد داشته باشند.


  • منبع خبر:
  • تاریخ خبر: 5 اسفند 1402
  • تعداد بازدید: 208