شهرداری گناباد

تبریک مهندس حسین زاده شهردار گناباد به منتخب مردم گناباد و بجستان

تبریک مهندس حسین زاده شهردار گناباد به منتخب مردم گناباد و بجستان

برادر بزرگوار جناب آقای هادی محمدپور منتخب مردم شریف شهرستان های گناباد و بجستان در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با سلام و احترام؛ بار دیگر مردم فهیم و خدادوست شهرستان های گناباد و بجستان در یازده اسفند ماه به فرمایشات و بیانات مقام معظم رهبری لبیک گفته و با مشارکت حداکثری نقشه شوم دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب نقش برآب نمودند.

اینجانب برخود لازم میدانم انتخاب شایسته حضرتعالی را به عنوان منتخب مردم شهرستان های گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان، توفیق شما را در انجام رسالت بزرگی که بر عهده خواهید داشت، مسئلت می نمایم.

همچنین از تلاش های عوامل اجرایی، هیئت اجرایی و شورای تامین که در برگزاری این انتخابات به بهترین نحو انجام وظیفه نمودند تقدیر نموده و خسته نباشید به کاندیدهای محترمی که کسب آرا باعث ساختن حماسه ای دیگر در برگ زرین شهر گناباد شدند عرض نمایم.

مجدد ضمن عرض تبریک به برادر ارجمند جناب آقای محمدپور منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی بی شک تجارب ارزشمند شما در سایه همدلی و وفاق مردم دو شهرستان، پشتوانه ای قوی برای تحقق اهداف و برنامه های جنابعالی در راستای توسعه و پیشرفت بوده و شهرداری گناباد نیز به سهم خود در تحقق این اهداف، همراه و همدل با شما خواهد بود.


  • منبع خبر:
  • تاریخ خبر: 13 اسفند 1402
  • تعداد بازدید: 88